Politiportalen

Viser resultater 1 til 3 af 3
    Sune S. Jensen
    Gæst

Default optagelse i BF..

Har en veninde der er blevet afslået, da hun ansøgte om at komme i et frivilligt redningsberedskab.. (tror det er Ry, men er langt fra sikker)
    Så har fået til opgave at spørge efter de primære årsager til at man bliver fundet ikke egnet ??

Fast inventar
    Oprettet
    02-08-2004

Default Re: optagelse i BF..

Indlægget er, desværre lidt symptomatisk, temmelig rodet, svarets validitet vil derfor blive derefter.
    Ifølge overskriften er der problemer med Bf, men indholdet viser sig at være om redningsberedskabet, og det vil jeg forsøge at give et bud på.
    Hvis redningsberedskabet har den bemanding/ størrelse som skønnes nødvendig optager man ikke nye medlemmer.
    Hvis der optages medlemmer er der nogle klare kriterier som skal opfyldes, afhængig af tjenestegren.
    Tales der Brand Redning drejer det sig typisk om fysisk og psykisk habitus, mulighed for fremmøde, samt gennemførelse af uddannelse med tilfredsstillende resultat.
    Overskriften vælger jeg helt at se bort fra da den er spørgsmålet fuldstændig uvedkommende, for hun vil ALTID kunne opnå optagelse i Bf, om ikke andet ved at betale sig til medlemsskab.
    Sv. E. Boye

Sune S. Jensen
    Gæst

Default Re: optagelse i BF..

Korrekt at hun kan betale sig til medlemsskab af BF.. Men hun vil gerne være AKTIVT medlem..

Rigtigt nok at jeg måske ikke har være tydelig nok med henhold til BF / Redningsberedskab...
    Det jeg mente er en frivillig kreds, under redningsberedskabet, som er medlem af BF.....

Men skal hilse og sige tak for svaret..

Eksterne bogmærker

Eksterne bogmærker

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke vedhæfte filer
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •